Czas dostawy

 

1. Czas oczekiwania na zamówienie

 

Przy każdym produkcie podany jest czas jego realizacji. Jest to okres od momentu

- potwierdzenia przez Ciebie zamówienia, jeśli wybrana forma płatności to "przy odbiorze"

- wpłynięcia pieniędzy na nasze konto, jeśli wybrana forma płatności to "przelew"

do momentu otrzymania przez Ciebie paczki.

 

Na czas realizacji zamówienia składają się czas przygotowania paczki + czas dostawy.

 

Czas dostawy zawsze jest taki sam i wynosi jeden dzień roboczy (dziś wysyłamy, następnego dnia roboczego jest u Ciebie).

 

Czas przygotowania paczki ma podstawowy wpływ na czas realizacji zamówienia. Czasami możemy wysłać produkt od razu, czasami musimy go ściągnąć z hurtowni. Jednak zawsze jest to zaznaczone i przy produkcie widać odpowiednio dłuższy czas realizacji zamówienia - 48 gzodzin, 7 dni, 14 dni.

 

Czas realizacji wynoszący 48 godzin oznacza, że "dziś zamawiasz, jutro wysyłamy, pojutrze jest u Ciebie", przy czym odnosi się to do dni roboczych.

 

Jeśli złożysz zamówienie w piątek, to "jutro i pojutrze" odnoszą się do poniedziałku i wtorku, a nie soboty i niedzieli. Reasumując: jeśli zamówisz w piątek, produkt otrzymasz we wtorek.

 

UWAGA: Nie odpowiadamy za opóźnienia w dostarczaniu paczek wynikające z działań firmy kurierskiej.

 

Przykład: W środę złożono zamówienie na "karmę dla psa", której czas realizacji wynosi 7 dni roboczych. Wybrano formę płatności "przelew". Tego samego dnia dokonano przelewu na nasze konto. Pieniądze pojawiły się na naszym koncie w czwartek (o czym powiadamiamy mailowo) i od czwartku zaczyna się liczenie 7 dni roboczych - piątek (1), poniedziałek (2), wtorek (3), środa (4), czwartek (5), piątek (6), poniedziałek (7). W drugi poniedziałek od momentu potwierdzenia zamówienia paczka powinna zostać dostarczona przez firmę kurireską  pod adres Klienta.

 

UWAGA: nie raz może się zdarzyć, że produkt przyjdzie szybciej, niż za dokładnie np. 7 dni. Podany czas realizacji to najpóźniejszy możliwy termin.

 

 

2. Dostarczenie przesyłki

 

  • Wszystkie paczki wysyłamy kurierem, co oznacza, że każda paczka wysłana przez nas jednego dnia  zostanie dostarczona następnego dnia roboczego.

 

  • W momencie wysłania paczki otrzymasz e-maila z wiadomością, że paczka została nadana. W tym momencie możesz spodziewać się, iż zamówione przez Ciebie produkty pojawią się u Ciebie następnego dnia roboczego (jeśli firma kurierska zadziała tak, jak powinna).

 

  • W razie nie zastania odbiorcy kurier zostawia powiadomienie (awizo). Wówczas należy zadzwonić pod nr 22 577 55 55 i ustalić numer telefonu do placówki kuriera DPD, która obsługuje Twój rejon. Potem skontaktuj się ze wskazaną Tobie placówką firmy kurierskiej DPD i umów na ponowne dostarczenie paczki. Możesz również zgłosić się do placówki firmy kurierskiej DPD, która obsługuje Twój rejon i  samemu odberać paczkę (pamiętaj nie zapomnij wziąć ze sobą awizo).

 

 

Pewność otrzymania zamówionego produktu.

 

Doskonale zdajemy sobie sprawę, iż zaufanie Klientów do naszego sklepu jest najważniejsze. To ono buduje opinię o nas, która przy sprzedaży internetowej jest najważniejsza. W żadnym wypadku nie pozwolimy sobie tego zaufania i dobrej opinii naruszyć. Zależy nam, aby Klienci byli zawsze zadowoleni z zamówionych produktów i obsługi, by polecali nas innym i wracali do nas, by zostali naszymi stałymi Klientami.

 

Jesteśmy świadomi faktu, że opinie innych Klientów są najlepszą rekomendacją.

 

Zespół DLAZWIERZAT.pl

Dorota Smoczyńska


Fretka.pl © 2005-2020
copyright@fretka.pl